Моделът се отличава с високоустойчива стоманена периметрова рама с двойна люлка и качествени компоненти като спирачки Galfer и ръкохватки Domino при някои варианти. Предлага се както в ендуро (с по-големи колела и офроуд гуми), така и в супермото (SM) конфигурация (със 17-инчови джанти и шосейни гуми).
Двигател: Едноцилиндров, 4-тактов, 4-клапанов, с течно охлаждане и инжекция, 125 куб. см. .
Трансмисия: 6-степенна механична скоростна кутия.
Мощност: В рамките на законовия лимит за A1 категория, около 11, 7 к. с. (8, 7 kW).
Окачване: Предна телескопична вилка Ø 37 мм и заден моноамортисьор.
Спирачки: Преден диск Ø 260 мм и заден диск Ø 200 мм, оборудвани с комбинирана спирачна система (CBS).
Тегло: Сухо тегло от 112 кг.
Капацитет на резервоара за гориво: 6, 3 литра.
Височина на седалката: 896 мм за ендуро варианта и 870 мм за супермото варианта.
Отзиви и представяне
Според различни източници, RIEJU MRT 125 LC е забавен и пъргав мотоциклет, особено подходящ за градско каране и междуградски пътища, както и за леки офроуд приключения.
Плюсове:
Много лек и лесен за управление.
Отличава се с нисък разход на гориво и изисква малко поддръжка.
Използва компоненти от реномирани доставчици, което допринася за доброто му качество на изработка.
Осигурява много забавно изживяване при каране, което се дължи на неговия пъргав двигател и супемото управление.
Минуси:
Седалката може да бъде неудобна при по-дълги преходи.
Някои по-стари отзиви споменават, че скоростната кутия може да бъде по-добра, а някои пластмасови части изглеждат по-евтини в сравнение с основните компоненти
.
.
.
За повече информация, се връжете с нас на sales@servicetrade. eu или на 0879449343, 0879349343